حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

آذربایجانیهای مقیم تهران

حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

آذربایجانیهای مقیم تهران

حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

مائیم وهزاران دل ، بر زلف یکی بستیم
وابستگی ما را بیگانه چه میداند ؟؟؟؟

در صورت تمایل به دریافت آدرس جلسات این هیئت ، خواهشمندیم نام و نام خانوادگی خود را به شماره 02155395354 ارسال فرمایید

نشانی حسینیه :
تهران-خیابان کارگرجنوبی
بالاترازمیدان قزوین
جنب کوچه ژیان پناه(شیبانی)

بسم رب الحسین

مراسم شب اول ماه محرم الحرام سال 1435 با حضور جمعی از ارادتمندان و عاشقانی حضرت سید الشهدا و یاران باوفایش در حسینیه هیئت بنی فاطمه (س) آذربایجانیها برگزار شد .

 در این مراسم پس از قرائت زیارت پر فیض عاشورا حاضرین از بیانات خطیب ارجمند جناب حجه الاسلام و المسلمین نظام الدینی مستفیظ شدند . در ادامه جلسه نیز نوای دلنشین بلبلان خوش الحان دربار حسینی ،  برادران گرانقدر ،آقای اصغر اکبر پور( مداح هیئت اصحاب الحسین تبریز ) ، آقای حسین علیوند ، آقای بهنام فرشی زینت بخش مجلس ما بود .

در ادامه مطلب تعدادی از تصاویر این جلسه تقدیم میگردد .




نظرات  (۲)

آجرک الله آقا بهنام فرشی

آنکس که تو را شناخت جان را چه کند // فرزند و عیال و خانمان را چه کند // دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی // دیوانه تو هر دو جهان را چه کند///حسین عشق منی

محمود جان حامد جان محمد ولادی عزیزم و برادرم حسین بهبودی و عزیزان زحمتکش هیئت مدال نوکری ابا عبدالله زیبنده سینه شماست

۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۳:۱۹ بهنام فرشی

سلام و درود بر شما و با آرزوی قبولی خدماتتان در ماه عزای اربابمان...

جملات محبت آمیزتان را خواندم و بسیار خشنود شدم از اینکه حس کردم خادمان صاحبم نوکریم را منظور عنایت قرار داده و حقیر را لایق تشکر دانسته اند.

شب ها به علت تغییر عادات در این ایام بسیار سخت به خواب میروم و همین سبب شد در لحظات زیبای سحر  نسیم مهرانگیز کلامتان را بخوانم و شوری زایدالوصف بر خستگی هایم سایه افکند.

و تو آنی که دلم خواست بمیرم ز غمت

چقَدَر مردنٍ از داغ غمت شیرین است!

امید به اینکه همه با هم زیر علم مادرش نفس بکشیم،زیر علم مادرش کهنسال شویم و زیر همین بیرق بمیریم...

یاحسین.

پاسخ:

سلام علیکم

عرض ادب داریم خدمت برادر ارجمند ، مداح عالی مقدار ، جناب آقای بهنام فرشی . پیامی که خادمان هیئت بنی فاطمه در مجموعه وبلاگ شما قرارداده بودند کمترین کاری بود که از دستانشان برمی آمد و مصداقی بود  واقعی بر : " چه کند بینوا همین دارد ...."

همانطور که آنجاهم عارض گشتیم ما در ابتدای کلام شاکر درگاه ایزد منان هستیم که توفیقمان داد تا یک بهار نوکری دیگر در محرم اربابمان را درک کنیم . اگر چه شاید این درک در حد درک فیزیکی بوده و به آن حدی که بزرگواران این طریق دست یافته اند ما نیافته باشیم ولی باز شاکریم که سحرگاه های محرم عطر دل انگیزش را بر مشام جان ما افکند .

بعد از آن حمد و سپاس بی حد ما باید نثار آن پاک خفته ای گردد که تکیه گاه دنیا و آخرت همه عاشقانش بوده و هست . همان ارباب بی کفنی که ما هنوز در هوای مجالس عزای محرمش ، این روزها هوایی هستیم . " باز هوای حرمت ، حرمت آرزوست .... "

و سپس با خلوص نیت اعلام میداریم : ما از محضر شما سپاسگزاریم که با نوای روحانی و ملکوتی خویش سفره عزاری اربابمان را رنگین نمودید

دوستان شما در مجموعه هیئت بنی فاطمه آذربایجانیها شاهد همه تلاشها و سختیها و بعضا ناملایماتی که مواجه میشدید در این ایام  بودند . شاهد تقلیل توان شما در جلسات آخر بعلت گستردگی جلسات و زمان فشرده آنها بودند . اما شما هیچگاه از این سختیها و مشکلات به احترام امام حسین حتی خم به ابرو هم نمی آوردید .

حضور شما در جمع ما همیشه موجبات روحیه همه خادمان بوده و هست . ما بابت همکاریهای شما در این ایام ، چه در قبل از ایام محرم و چه در ایام برگزاری مجالس ماه محرم  سپاسگزاریم

از محضر ارباب با کرم خویش سلامتی حضرتعالی ، پدر بزرگوار ، اخوی گرام و خانواده ارجمند را مسئلت داریم و آرزومندیم در سایه سار ولایت امیر المومنین علی ابن ابیطالب موفق و موید باشید .

 

التماس دعا

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">