حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

آذربایجانیهای مقیم تهران

حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

آذربایجانیهای مقیم تهران

حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

مائیم وهزاران دل ، بر زلف یکی بستیم
وابستگی ما را بیگانه چه میداند ؟؟؟؟

در صورت تمایل به دریافت آدرس جلسات این هیئت ، خواهشمندیم نام و نام خانوادگی خود را به شماره 02155395354 ارسال فرمایید

نشانی حسینیه :
تهران-خیابان کارگرجنوبی
بالاترازمیدان قزوین
جنب کوچه ژیان پناه(شیبانی)


( نظر علمای شیعه و اهل سنت در مورد وهابیت )

بسم رب الحسین (ع)

اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

چندی است فرقه های ضاله تکفیری ، سلفی ، وهابی و ... با پایه های کاملا متناقض با دین مبین اسلام ، همچون علف های هرزی روییده اند که دست پرورده ایادی لا مذهب کشورهای غربی و بعضاً برخی کشورهای عربی ای هستند که وجود و ماندگاری خویش را در گرو لبخندهای مضحک گونه طرفداران بی دین خود میبینند . اینان با تمام توان مالی و .. خویش دست به جولان های خونین در کشورهای اسلامی و علی الخصوص مجامع شیعی میزنند که تصاویر این جنایات در حال حاضر به وفور در پایگاههای مجازی قابل مشاهده میباشد . بر همین اساس بر آن شدیم تا نظر تنی چند از بزرگان دینی شیعه و اهل تسنن را در این پایگاه در خصوص این گروههای مرتد به حضور دوستان تقدیم کنیم

 

 

 

حضرت آیت اللّه العظمى فاضل لنکرانى (ره):

براى همه آگاهان روشن است که وهابیت، که به اتفاق همه گروه‏هاى مسلمین، از اسلام خارج است و مولود کفر و یهود می‏باشد، هیچ فلسفه وجودى به جز مخالفت با اسلام و قرآن و ایجاد تفرقه میان مسلمین ندارد. این گروه نه تنها به دنبال هدم مظاهر مقدس شیعه، بلکه در صدد از بین بردن همه آثار و مقدسات اسلامى، از جمله مرقد نبى اکرم صلى الله علیه و آله و سلم است؛ و روزى قرآن و کعبه مقدسه را نشانه خواهند رفت(پیام معظم له به مناسبت تخریب مجدد حرمین شریفین عسکریین علیهم السلام ، ۲۳/۳/۸۶).

 

 آیت الله العظمى مکارم شیرازى :

دشمنان اسلام، وهابیون را براى تفرقه افکنى و سوء استفاده از مسلمانان در منطقه بسیج کردند ( به نقل از خبرگزارى ایرنا، دوشنبه پنجم آذر ۱۳۸۶٫). پیدایش فرقه وهابیت یکى از مشکلات و چالش هاى بزرگى‏است که دین مبین اسلام در طول تاریخ خود با آن روبرو شده و به وسیله آن عقب افتاده است(بیانات معظم له در ابتداى درس خارج به مناسبت سال روز تخریب قبور ائمه بقیع، هشتم شوال ۱۴۲۷، دهم آبان ۱۳۸۵).

 

  حضرت آیت اللّه صافى گلپایگانى :

هنگامى که کتاب العواصم من القواصم را خواندم، از تلاش نویسنده آن براى تفرقه میان مسلمانان شگفت زده شدم و به حقّ سوگند، به ذهنم خطور نمی‏کرد که در عصر حاضر یک مسلمانى براى دور کردن مسلمانان از هم‏دیگر و ایجاد اختلاف میان آنان این چنین کوشش کند و همه مصلحان و منادیان وحدت را به نادانى و دروغ‏گویى و نفاق و حیله، متّهم سازد، بالاترین مصیبت این‏جاست که این کتاب توسّط دانشگاه بزرگ مدینه منوّره چاپ و منتشر شده است.

آرى، مادامى که کتاب‏هایى همانند الخطوط العریضة، الشیعة والسنة و العواصم من القواصم، به‏وسیله دانشگاه اسلامى مدینه منوّره چاپ و منتشر مى‏شود و عداوت و دشمنى با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‏السلام را آشکار نموده و حقایق تاریخى را انکار کرده و هرگونه وحدت میان مسلمانان را زیر سؤال برده و با منادیان وحدت به مخالفت برخاسته، چگونه مى‏شود به تقریب مذاهب اسلامى و وحدت مسلمین دست یافت؟

همچنین در دیدار اعضاى ستاد بازسازى عتبات عالیات، فرمودند:

وهابیان نه تنها با اهل بیت پیامبر علیهم‏السلام بلکه با شخص رسول‏االلّه صلى ‏الله ‏علیه ‏و‏آله دشمنى دارند و در صدد از بین بردن نام و تاریخ اسلام برآمده‏اند. یاد و نام ائمه اطهار علیهم‏ السلام از بین رفتنى نیست و آن چیزى که به زودى خاموش مى‏شود، فتنه وهابیت در جهان است و تنها جنایت‏هاى آن‏هاست که در تاریخ باقى می ‏ماند.

حضرت آیت الله خمینی (ره) : 

آن چه که هر انسان مسلمان و آزاده را آزار می‏دهد، فتواهاى مخالف شرع و عقل است و صاحبان این فتاوا نمى‏دانند که خواسته یا ناخواسته در خدمت کسانى هستند که با ایجاد تفرقه میان مسلمانان هدفى جز نابودى اسلام ندارند.

مگر مسلمانان نمی ‏بینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانون هاى فتنه و جاسوسى مبدل شده‏اند که از یک طرف اسلام اشرافیّت، اسلام ابوسفیان، و اسلام آمریکایى را ترویج میکنند و

از طرف دیگر سر بر آستان سرور خویش آمریکاى جهان خوار میگذارند(صحیفه امام ج ۲۱ ص ۸۰، پیام امام خمینى به مناسبت سالگرد کشتار مکه)

 

حضرت آیت الله خامنه ای  :

و می‏بینیم که ملک فهد هر سال مقدار زیادى از ثروت‏هاى بى ‏پایان مردم را صرف طبع قرآن کریم و محالّ تبلیغاتِ مذهبِ ضد قرآنى می‏کند و وهابیت، این مذهب سراپا بى اساس و خرافاتى را ترویج می‏کند؛ و مردم و ملت‏هاى غافل را سوق به سوى ابرقدرت‏ها می‏دهد و از اسلام عزیز و قرآن کریم براى هدم اسلام و قرآن بهره‏بردارى می‏کند(وصیت نامه سیاسى و الهى امام خمینى، ۲۶بهمن ۱۳۶۱ ۱ جمادى الاولى ۱۴۰۳).

از اول، وهّابیّت را براى ضربه زدن به وحدت اسلام و ایجاد پایگاهى ـ مثل اسرائیل ـ در بین جامعه ‏ى مسلمان‏ها به ‏وجود آوردند. همچنان که اسرائیل را براى این‏که پایگاهى علیه اسلام درست کنند، به وجود آوردند، حکومت وهّابیّت و این روءساى نجد را به‏وجود آوردند تا داخل جامعه‏ى اسلامى، مرکز امنى داشته باشند که به خودشان وابسته باشد و می‏بینید هم که وابسته ‏اند.

الان این سلاطینى که در بقعة‏الاسلام وهّابى هستند، از این که به وابستگى و رفاقت و طرفدارى خودشان از سیاست‏هاى دشمنان اسلام یعنى آمریکا تصریح کنند، ابایى ندارند و آن را پوشیده نمی‏دارند

 

 

ابن بَطوطه (از بزرگان اهل سنت) ابن تیمیّه را دیوانه می خواند

ابن بطوطه، جهان‏گرد نامى مراکشى در سفرنامه ‏اش می ‏نویسد:

در دمشق یکى از بزرگان فقهاى حنبلى به نام ابن تیمیّه را دیدم که در فنون مختلف سخن می گوید، ولى عقل او سالم نبود. (رحله ابن بطوطه، ج ۱، ص ۵۷)

 

 

شوکانی( از بزرگان اهل سنت) می گوید اطلاق شیخ الإسلام به ابن تیمیّه کفر است

محمّد بخارى حنفى متوفّاى سال ۸۴۱ در بدعت‏گذارى و تکفیر ابن تیمیّه بى‏پرده سخن گفته است، تا آن‏جا که در مجلس خود تصریح نموده است که اگر کسى ابن تیمیّه را «شیخ الاسلام» بداند، کافر است.( بدر الطالع، ج ۲، ص ۲۶۰)

نظرات  (۱)

سلام. خیلی خوبه! به سایت من هم سر بزن. نظر یادت نره. توپخانه دشمن داره مواضع ما رو می زنه بعد به ما می گن از خودتون هم دفاع نکنین. با این حساب باید دست از تشیعمون هم برداریم. داستانها و روایات زیادی در این زمینه هست که چند تایش توی سایت حقیر موجوده. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">