حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

آذربایجانیهای مقیم تهران

حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

آذربایجانیهای مقیم تهران

حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

مائیم وهزاران دل ، بر زلف یکی بستیم
وابستگی ما را بیگانه چه میداند ؟؟؟؟

در صورت تمایل به دریافت آدرس جلسات این هیئت ، خواهشمندیم نام و نام خانوادگی خود را به شماره 02155395354 ارسال فرمایید

نشانی حسینیه :
تهران-خیابان کارگرجنوبی
بالاترازمیدان قزوین
جنب کوچه ژیان پناه(شیبانی)

بسم رب الحسین(ع)

آیت الله بهاء الدینی در گفتاری به بیان چند راهکار برای حل معضلات و گرفتاری پرداختند که در ادامه می خوانید :

سه‌چیز برای حل معضلات و گرفتاری خیلی مؤثر است.

 اولی ، کشتن گوسفند؛  کسانی که تمکن مالی دارند، گوسفند ذبح کنند و به فقرا بدهند. کشتن گوسفند و خون‌ریختن خیلی از بلاها را رفع می‌‌کند.

دومی ، حدیث کساء است. و ادفعوا أمواج البلاء بالدّعاء،

پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌ وسلم چندبار قسم ‌خوردند که اگر کسی این حدیث را بخواند، اگر غمگین باشد، غمش برداشته می‌‌شود، صاحب حاجت حاجتش برآورده می‌‌شود.

سومی هم ، چهارده‌ هزار مرتبه صلوات فرستادن است. حالا چهارده‌ هزار مرتبه را چندنفر یا در چند جلسه بفرستند فرقی نمی‌کند. ذکر صلوات برای اموات خیلی خاصیت دارد. گاهی من برای اموات صلوات را هدیه می‌‌کنم و اثرات عجیبی هم دیدم.

خواب دیدم فردی به چند نوع عذاب گرفتار است مقداری صلوات برایش هدیه کردم دوباره در خواب دیدم، الحمدلله صلوات‌ها او را نجات داده‌اند. کسی می‌‌گفت: مادرم چند‌سال قبل مرده بود، یک شب خوابش را دیدم، گفت: پسرم! هیچ‌چیزی مثل صلوات روح من را شاد نمی‌کند؛ بهترین هدیه که به من می‌‌دهی، این ذکر است.


نظرات  (۳)

۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۳ کانون فرهنگی هنری قاسم بن الحسن(علیه السلام)
استفاده کردیم
در انتهای حدیث کساء هم آمده که پیامبر قسم می خورند که حدیث کساء موجب برطرف شدن غم و حاجت روائی است. در ثواب صلوات هم که گفته شده بالاترین ذکر است


با مستندی از حجاب به روزیم
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۷ سعید خانی
خدا قوت و خسته نباشید به واحد محترم فرهنگی هیئت بجهت پشتیبانی بسیار عالی وبلاگ
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۵ بهنام عبدالهی
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">