حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

آذربایجانیهای مقیم تهران

حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

آذربایجانیهای مقیم تهران

حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

مائیم وهزاران دل ، بر زلف یکی بستیم
وابستگی ما را بیگانه چه میداند ؟؟؟؟

در صورت تمایل به دریافت آدرس جلسات این هیئت ، خواهشمندیم نام و نام خانوادگی خود را به شماره 02155395354 ارسال فرمایید

نشانی حسینیه :
تهران-خیابان کارگرجنوبی
بالاترازمیدان قزوین
جنب کوچه ژیان پناه(شیبانی)

بسم رب الحسین (ع)


و لله الحمد ..

الحمد لله علی ما هدانا ..

شکر روز عید فطر را باید از حال زمزمه کرد .

آری !! ما سحر اولین روز رمضان را درک کردیم . همه ...

 باید سپاسگزاربود بر درگاه رب الارباب که توفیق نشستن بر خوان کرم خویش بر عاصیانی چون من و ما عنایت فرمود . بعد از یک سال دوری باز دعوت شدیم  تا مهمان ناخوانده ای باشیم و بیش از قبل برای لحظاتی یادش باشیم .

سلام بر افتتاح و الحمد هایش

 سلام بر ابوحمزه و لاتعودبنی بعقوبک ش

سلام بر جوشن و خلصنا من النارش

سلام بر مناجات کوفه و نوای یامولایش

سلام بر دعای سحر و صدای یارب یاربش

وباز سلام بر حسین و زیارت نامه اش

سلام و سلام و سلام ...


بار الها !!!  باز با تمام وجود خسته از دنیایمان ترا شکر میکنیم . تو خوب خدایی هستی واما من و امثال من ....


روزها را باتوسل کردنم شب میکنم

دارم از این ناحیه خودرامقرب میکنم

خلق تحویلم نمیگیرند ، تحویلم بگیر !!

توکه تحویلم نمیگیری همه ش تب میکنم

من که عادت کرده ام شبها به درس عاشقی

روزها فکر فرار از درس مکتب میکنم

دیشبم از دست رفت و حسرتش را میخورم

گرچه امشب آمدم گریه به دیشب میکنم

گفت:کارت چیست ؟گفتم : چند سالی میشود

کفشهای گریه کن ها را مرتب میکنم

من تمام خلق را یکروز عاشق میکنم

من تمام شهررا از تو لبالب میکنم

هر سحر از پنج تن گریه تقاضا میکنم

هرچه را دادند یکجا خرج زینب میکنم


حلول ماه مبارک رمضان را به اعضاء محترم حسینیه و خانواده های گرامی ایشان و عموم شیعیان و محبین اهل بیت عصمت و طهارت تبریک عرض مینماییم و امیدواریم دعای حضرت حجت در سحرهای این ماه در حق جمع ما و مردم و مملکت ما به اجابت برسد


التماس دعا- یاعلی

نظرات  (۳)

۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۹:۲۴ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر / قرآن کتاب معرفت و نور
بیانات حضرت امام خامنه ای 
به روز هستیم 
منتظر تون هستیم 
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۲ منتظر... ...
سلام...
خدا را هزاران شـــکر که امسال هم توفیق این را داشتیم که روزه بگیریم...متاسفانه خیلی ها از این نعمت بزرگ بهره
مند نیستند...
انشاا...طاعات و عبادات شما مقبول درگاه خداوند قرار گرفته باشد...
یا حـــق...
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۳ کانون فرهنگی هنری قاسم بن الحسن(علیه السلام)
سلام علیکم
طاعات قبول
ممنون بابت کلیک رنجه های شما
شما که خودتون افتخار فرزندی حضرت صدیقه ی طاهره سلام الله علیها را دارید
در این ماه عزیز، التماس دعای ویژه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">