حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

آذربایجانیهای مقیم تهران

حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

آذربایجانیهای مقیم تهران

حسینیه بنی فاطمه سلام الله علیها

مائیم وهزاران دل ، بر زلف یکی بستیم
وابستگی ما را بیگانه چه میداند ؟؟؟؟

در صورت تمایل به دریافت آدرس جلسات این هیئت ، خواهشمندیم نام و نام خانوادگی خود را به شماره 02155395354 ارسال فرمایید

نشانی حسینیه :
تهران-خیابان کارگرجنوبی
بالاترازمیدان قزوین
جنب کوچه ژیان پناه(شیبانی)

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

بسم رب الحسین


ما را قابل به زیارت اربعین ندانستند . دسته دسته ، قدم بر قدم ، موکب به موکب ، ره پویان حرم حسینی تا جوار مضجع شریف ارباب طی مسیر میکنند . ما جاماندگان فقط با حسرت ناتمام ، همایش میلیونی سینه زنان عاشورایی را نظاره گر خواهیم بود . به امید روزی که ما نیز مهمان این راه باشیم . انشا الله ....




ازدرگاه ایزد منان سلامتی همه زائران اربعین ارباب عزیزمان را آرزومندیم



حاج اسماعیل وثاقی یکی از قدیمی ترین و با صفا ترین مداحان کشور شب گذشته در اثر بیماری قلبی در تبریز درگذشت.

این مداح با صفای اهل بیت عصمت و طهارت بنیانگذار هیئت حضرت موسی بن جعفر (ع) تبریز بود که جامعه حسینی سال ها با صدای این عاشق دلسوخته حضرت اباعبدالله حسین (ع) اشک ها ریخته اند.

گفتنی است مراسم تشییع جنازه این پیرغلام شیدا با حضور خیل عظیم عاشقان امام حسین (ع) روز جمعه 22 آذر ماه راس ساعت 9 از مقابل حسینیه حضرت موسی بن جعفر (ع) واقع در خیابان دارایی، کوچه مجتهدی ها به سمت وادی رحمت برکزار خواهد شد.

همچنین مراسم شام غریبان نیز روز جمعه از ساعت 18 الی 20 در حسینیه حضرت موسی بن جعفر (ع) برگزار خواهد شد.

بروح همه پیر غلامان و ارداتمندان به حضرت سید الشهدا که در میان ما نیستند صلواتی عنایت بفرمایید


بسم رب الحسین

ای کاش تاریخ برخی لحظات متوقف می‌شد تا بسیاری از وقایع ناگوار تاریخی اتفاق نمی‌افتد که یکی از این وقایع که آرزوی هر ایرانی است ، توقف تاریخ در مورد عزل امیرکبیر و سرانجام قتل اوست . که هنوز منتظر نمانیم که از گرمابه ، امیر به سلامت بیرون آید. اما امیر خونین از دنیا رفت تا بعد‌ها در خواب بزرگ مرد دیگر ، آیت‌الله محمدعلی اراکی  رضوان الله تعالی علیه قصه آخرتش را بازگو کند .  آیت‌الله در خواب امیرکبیر را دیده است که جایگاه رفیعی درعالم برزخ داشته است
سبب آن را می‌پرسد و امیر پاسخ می‌دهد : با اشک گفت: آنگاه که رگ دو دستم را در حمام فین کاشان زدند؛ چون خون از بدنم می‌رفت تشنگی بر من غلبه کرد سر چرخاندم تا بگویم قدری آبم دهید؛ ناگهان به خود گفتم میرزا تقی خان! دو تا رگ بریدند این همه تشنگی! پس چه کشید پسر
فاطمه؟ او که از سر تا به پایش زخم شمشیر و نیزه و تیر بود! از عطش حسین حیا کردم، لب به آب خواستن باز نکردم و اشک در دیدگانم جمع شد آن لحظه که صورتم بر خاک گذاشتند امام حسین آمد و گفت به یاد تشنگی ما ادب کردی و اشک ریختی؛ آب ننوشیدی این هدیه ما در برزخ، باشد تا در قیامت جبران کنیم.

بروح پاک و آسمانی همه ارادتمندان به آل الله و پیر غلامان دربارملک پاسبان حضرت حسین علیه السلام فاتحه ای قرائت فرمایید

 

منبع : فارس

بسم رب الحسین

قیام نیم روز کربلائیان از همان غروب غمگین ، آنچنان بر عرصه گیتی خودنمایی نمود که بی شک تا قرنها بعد از ما نیز ، راهی روشن برای هدایت انسان های آزادیخواه خواهد بود . در عصر ما که غرب و شرق عالم پر شده از فساد دنیایی و درگیریهای پوچ و بیهوده ، می بینیم که هنوز ، کلام شاه لب تشنه کربلا که فرمود :"  اگر دین ندارید ، لااقل آزاد مرد باشید " در عالم طنین انداز است .

آری ! درست فرمودند پیشینیان ما که :

دشمنت کشت ، ولی نور تو خاموش نگشت     آری آن جلوه که فانی نشود ، نور خداست

در تصاویر زیر بیلبوردهایی از عقاید مذاهب دیگر دنیا در خصوص عظمت حادثه عاشورا و قیام حضرت ابا عبد الله الحسین (علیه السلام) به نمایش گزارده میشود . این بیلبوردها در شهر لندن ، پایتخت کشور انگلستان به مناسبت ایام محرم نصب گردیده است .

بسم رب الحسین


یازده معجزه بعد از روز عاشورا به روایت اهل تسنن :

 

تذکر مهم !!! شهادت ارباب مظلوممان ویاران باوفایش آنقدر عظیم و جانسوز است که حتی سایر فرق دینی نیز بر آن تاکید داشته و در منابع و کتب خود به وفور به این مسئله و جانکاه بودن آن اشاره نموده اند .لذا هدف از استفاده از منابع اهل سنت  در این پست فقط و فقط ذکر گوشه ای از این وقایعیست که توسط اهل تسنن نیز به آن تاکید گردیده است  .

 

معتبرترین کتابها، احادیث و روایات معجزه هایی را از سالار شهیدان کربلا منعکس کرده اند تا حجت بر آنانیکه راه انکار را بر واقعه کربلا پیش گرفته اند به یقین تاریخی ترین حادثه عالم خلقت پی ببرند. معجزاتی که حتی در کتاب اهل سنت هم به آن اشاره شده است.

 

بسم رب الحسین


اینان همان قومی هستند که خود را خادمین حرمین شریفین نام نهاده اند...

از همان ایل و تباری هستند که رسول گرامی اسلام اجدادشان را همچون برده ای پس از فتح مکه آزاد کرد و به هیچ کس اجازه بی حرمتی به آنان با تمام خصومتی که با اهل بیت پیامبر داشتند ، نداد ...